Studii de specialitate postliceale: Diplomă de Asistent de farmacie
Aviz de liberă practică vizat pe anul în curs de OAMMR
Experienţă în farmacie cu circuit deschis minim 2 ani
Persoană orientată către pacient, cu bune abilităţi de comunicare
RESPONSABILITĂŢI:
Recomandă produse farmaceutice şi para-farmaceutice în funcţie de nevoile pacientului
Informează pacienţii cu privire la modul de administrare a medicamentelor
Oferă sprijin în eliberarea reţetelor compensate şi gratuite
Realizează activităţi administrative: introduce facturi în gestiune, verifică şi centralizează reţetele pentru Casa de Asigurări, verifică şi urmăreşte stocurile
Participă la atingerea obiectivelor farmaciei
BENEFICII:
Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti
Training de specialitate pe produse şi servicii
Bonusuri în funcţie de performanţă
Tichete de masă
CANDIDATUL IDEAL:
Studii superioare de specialitate: Diplomă Facultatea de Farmacie
Certificat de Membru al Colegiului Farmaciştilor valabil pentru anul în curs
Experienţă în farmacie cu circuit deschis minim 2 ani
Persoană orientată către pacient, cu bune abilităţi de comunicare
RESPONSABILITĂŢI:
Recomandă produse farmaceutice şi para-farmaceutice în funcţie de nevoile pacientului
Informează pacienţii cu privire la modul de administrare a medicamentelor
Eliberează reţete compensate şi gratuite
Realizează activităţi administrative: introduce facturi în gestiune, verifică şi centralizează reţetele pentru Casa de Asigurări, verifică şi urmăreşte stocurile
Participă la atingerea obiectivelor farmaciei
BENEFICII:
Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti
Training de specialitate pe produse şi servicii
Bonusuri în funcţie de performanţă
Tichete de masă
CANDIDATUL IDEAL:
Absolvent studii superioare: psihologie sau economie
Minim 2 an de experienta in domeniul resurselor umane
Cunostinte temeinice de operare MS Office (Excell, Word, Power Point)
Cunostinte de legislatia muncii;
Bune cunostinte de limba engleza si/sau maghiara
Bune abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de intelegere interpersonala - capacitatea de a comunica cu diverse tipuri de personalitati
Capacitate de planificare si organizare a activitatii
Atentie la detalii, flexibilitate, entuziasm, atitudine pozitiva
Abilitatea de a lucra conform standardelor si procedurilor interne
RESPONSABILITĂŢI:
Asigura interfata si contactul cu personalul firmei
Gestioneaza baza de date angajati
Se ocupa de procesul de recrutare si selectie in cazul in care exista posturi vacante in firma
Realizeaza si urmareste parcursul de integrare pentru noii angajati
Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii de sanatate si securitate a muncii, precum si medicina muncii;
Urmareste indicatorii de performanta si realizeaza procesul de evaluare periodica a personalului
Realizeaza raportari specifice departamentului
Este in permanenta preocupata de cresterea/ mentinerea gradului de motivare a angajatilor
Participa la dezvoltarea, actualizarea si implementarea politicilor si procedurilor de personal si a instructiunilor de lucru ale departamentului
Participa la organizarea diverselor actiuni si evenimente ale companiei
Ofera consultanta de resurse umane pentru angajati si management, corespunzator ariei de activitate
BENEFICII:
Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti
Acest site foloseste cookie-uri necesare pentru funcționare. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu folosirea acestora. Puteți să vă dați acordul si pentru folosirea cookieurilor statistice si de marketing pentru o mai bună experiență a utilizatorilor siteului.AcceptNu acceptPolitica de confidentialitate