CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii de specialitate postliceale: Diplomă de Asistent de farmacie
  • Aviz de liberă practică vizat pe anul în curs de OAMMR
  • Experienţă în farmacie cu circuit deschis minim 2 ani
  • Persoană orientată către pacient, cu bune abilităţi de comunicare

RESPONSABILITĂŢI:

  • Recomandă produse farmaceutice şi para-farmaceutice în funcţie de nevoile pacientului
  • Informează pacienţii cu privire la modul de administrare a medicamentelor
  • Oferă sprijin în eliberarea reţetelor compensate şi gratuite
  • Realizează activităţi administrative: introduce facturi în gestiune, verifică şi centralizează reţetele pentru Casa de Asigurări, verifică şi urmăreşte stocurile
  • Participă la atingerea obiectivelor farmaciei

BENEFICII:

  • Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti
  • Training de specialitate pe produse şi servicii
  • Bonusuri în funcţie de performanţă
  • Tichete de masă

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii superioare de specialitate: Diplomă Facultatea de Farmacie
  • Certificat de Membru al Colegiului Farmaciştilor valabil pentru anul în curs
  • Experienţă în farmacie cu circuit deschis minim 2 ani
  • Persoană orientată către pacient, cu bune abilităţi de comunicare

RESPONSABILITĂŢI:

  • Recomandă produse farmaceutice şi para-farmaceutice în funcţie de nevoile pacientului
  • Informează pacienţii cu privire la modul de administrare a medicamentelor
  • Eliberează reţete compensate şi gratuite
  • Realizează activităţi administrative: introduce facturi în gestiune, verifică şi centralizează reţetele pentru Casa de Asigurări, verifică şi urmăreşte stocurile
  • Participă la atingerea obiectivelor farmaciei

BENEFICII:

  • Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti
  • Training de specialitate pe produse şi servicii
  • Bonusuri în funcţie de performanţă
  • Tichete de masă

CANDIDATUL IDEAL:

  • Absolvent studii superioare: psihologie sau economie
  • Minim 2 an de experienta in domeniul resurselor umane
  • Cunostinte temeinice de operare MS Office (Excell, Word, Power Point)
  • Cunostinte de legislatia muncii;
  • Bune cunostinte de limba engleza si/sau maghiara
  • Bune abilitati de comunicare si relationare
  • Capacitate de intelegere interpersonala - capacitatea de a comunica cu diverse tipuri de personalitati
  • Capacitate de planificare si organizare a activitatii
  • Atentie la detalii, flexibilitate, entuziasm, atitudine pozitiva
  • Abilitatea de a lucra conform standardelor si procedurilor interne

RESPONSABILITĂŢI:

  • Asigura interfata si contactul cu personalul firmei
  • Gestioneaza baza de date angajati
  • Se ocupa de procesul de recrutare si selectie in cazul in care exista posturi vacante in firma
  • Realizeaza si urmareste parcursul de integrare pentru noii angajati
  • Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii de sanatate si securitate a muncii, precum si medicina muncii;
  • Urmareste indicatorii de performanta si realizeaza procesul de evaluare periodica a personalului
  • Realizeaza raportari specifice departamentului
  • Este in permanenta preocupata de cresterea/ mentinerea gradului de motivare a angajatilor
  • Participa la dezvoltarea, actualizarea si implementarea politicilor si procedurilor de personal si a instructiunilor de lucru ale departamentului
  • Participa la organizarea diverselor actiuni si evenimente ale companiei
  • Ofera consultanta de resurse umane pentru angajati si management, corespunzator ariei de activitate

BENEFICII:

  • Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti
  • Training de specialitate
  • Bonusuri în funcţie de performanţă
  • Tichete de masă
crosschevron-up